Realizacja projektu pn.: „Usuwanie azbestu z terenu gminy Nowy Tomyśl” dofinansowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 zakończyła się 27 grudnia 2021 r.
Gmina Nowy Tomyśl nie przyjmuje wniosków o dofinansowanie kosztów demontażu, odbioru, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z budynków znajdujących się na terenie Gminy Nowy Tomyśl w ramach ww. projektu.
Nabór wniosków trwał od 25 stycznia 2021 r. do 30 września 2021 r. Wniosek o dofinansowanie wraz z załącznikami należało złożyć w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu przy ul. Poznańskiej 33, 64-300 Nowy Tomyśl lub przesłać pocztą (decydować będzie data wpływu do Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu).
Warunkiem udziału w projekcie było wpisanie nieruchomości, z której usuwany jest azbest do Bazy Azbestowej. Sprawdzenia wpisu można było dokonać pod nr telefonu 61 44 26 642; lub e-mail p.stachowiak@nowytomysl.pl; z.adamiak@nowytomysl.pl
Zachęcamy do zapoznania się z zamieszczoną poniżej ulotką, dotyczącą materiałów zawierających azbest, przygotowaną w ramach realizacji projektu.
Zarządzenie Nr 413/2021 Burmistrza Nowego Tomyśla z dnia 14.01.2021 r.
Zasady udzielania dofinansowania
Wniosek o udzielenie dofinansowania
Zgoda współwłaściciela – zał. do Wniosku o udzielenie dofinansowania
Protokół odbioru odpadów – zał. nr 1 do Wniosku o rozliczenie
Oświadczenie o braku dokumentów – zał. nr 2 do Wniosku o rozliczenie
Zasady bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest